Piko 52740 | WP08 400-01 (TGK2)

Model radzieckiej manewrowej lokomotywy spalinowej TGK2 w polskim malowaniu i oznaczeniu jako WP08 400-01.
Przerobiony został z modelu Piko 52740, w pomarańczowym malowaniu kolei niemieckich.
Aktualnie prawdziwa lokomotywa stacjonuje w Jarocińskiej lokomotywowni.
Jej zdjęcia można obejrzeć pod tym linkiem: Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej

Lista zmian dokonanych w modelu:

  • wymiana poręczy pokrywy silnika;
  • wymiana poręczy kabiny;
  • wymiana końcówki tłumika;
  • montaż dodatkowych barierek z modelu Piko 52744 (nr części: Piko 52744-24)
  • zeszlifowanie zbędnych żaluzji na drzwiczkach pokrywy silnika;
  • nowe malowanie (w tym wnętrze kabiny);
  • zamówienie i montaż kalkomanii;
  • patyna.


Więcej informacji: forumkolejowe.pl

Informacje o modelu
Seria i nr inwentarzowy: WP08 400-01
Typ: TGK2 (ТГК2)
Zarząd: b/d
Przydział: Jarocin
Epoka: IV-VI
Rev.: b/d
Nr katalogowy: Piko 52740
W sprzedaży od: luty 2018
Cena: ~500 zł (+400 zł koszt przeróbki)
Moja ocena:  8,5
Uwagi:
Dane techniczne
Typ sprzęgów: Uniwersalny (żabka)
Oświetlenie: Białe (ciepłe) / czerwone
Rodzaj oświetlenia: LED
Pantografy: brak
Ilość osi: 2
Silnik: 3-biegunowy
Koło zamachowe: Tak
Długość modelu: b/d
Waga: b/d
Rozstaw osi: b/d
Średnica kół: b/d
Dekoder cyfrowy: Nie (gniazdo dekodera 22-pin / Plux)
Gumowe obręcze: Nie
Dedykowane akcesoria
Dekoder jazdy: ESU 54617 (ESU LokPilot V4.0 PluX22 22-pin)
Zimo MX633P22
Dekoder jazdy i dźwięku: b/d
Zalety i wady modelu

 Zalety modelu:
 pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
 cicha praca silnika

 Wady modelu:
 silnik szarpie przy niskich obrotach, przy zamontowanym dekoderze Zimo MX633P22 (przy analogu jeździ płynnie)

GALERIA ZDJĘĆ MODELU

ZDJĘCIE MODELU PRZED I PO PRZEROBIENIU

ZDJĘCIE ORYGINAŁU

Źródło zdjęcia: Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej